fredag 27 juli 2012

En dag vaknar man och inser

Klockan är mycket, men ögonen är fortfarande öppna och min hund väntar på att jag snart ska stänga dem. Men inte än. Just nu lyssnar jag på musik och njuter av kylan från mitt öppna fönster. Bestämde mig också för att testa lite nya bakgrunder.



Kom idag hem efter 4 dagar med min bästavän i hennes lägenhet, utan föräldrar. Från mån-tis var det hon jag och Milla, på tisdag kom Asse och gjorde oss sällskap och onsdag-torsdag hade jag och Olly egen sova-över.
Många bilder från dagarna kommer nog INTE komma upp på bloggen då
1. Jag tror att min sladd är kvarglömd hos Olly och
2. Tjja, när vi är tillsammans bryr vi oss inte mycket om utseende eller något sådant och fotona blir mest till för att minnas. Och det är väl det bilder egentligen till för? Att man ska kolla på de stilla leendena och minnas stunden och bakgrunden till skratten? (klockan är mycket, jag blir filosofisk när jag är trött)


Kort beskrivning av dagarna:
skratt
stjärnhimmel
choklad
latenighttalk
film
flumm mitt i natten
bestämma våra egna tider
mysiga pratstunder
behövliga pratstunder
springa ute i natten
kärlek
spontan bad på Källby
att våga hoppa (!)
soyouthinkyoucandance med Olly och panikattacker
glass 
och främst: oförglömliga vänner.
(om ni bara visste hur mycket jag älskar er <3)

Nu ska jag nog snart sova. Men hörs snart igen, ha det toppen!<3

Kram från Emma!



Bild: från denna sommaren, hemma hos mig

1 kommentar:

  1. Åh det var så roligt att ha er här! Hoppas vi kan göra det igen! :))
    Ps. Älskar den nya bakgrunden ;)<3

    SvaraRadera