tisdag 17 juli 2012

Vi fann titeln som passade in på mitt liv

Inget sommarlov utan underbara vänner.
Detta lovet har jag träffat tre underbara en hel del.
Jag kallar dem Olly, Milla och Asse.
Hört om dem?
De är ganska galna, men så underbara.
Dagen efter vi kom hem från Vimmerby kom dessa tre på besök. Första gången sen Nyhem, saknat dem massa! Asse och Milla kom med goooda cupcakes och andra kakor. Vi gick och besökte dammen med underliga ljud (grodor) och hade konversationer som hade passat perfekt i en skräckfilm. 
Efter en natt i husvagnen vaknade vi till en äkta sommardag och bestämde oss för att sätta upp den barnpool Olly och jag kommit på att vi kunde ha där hemma. Sedan bestod dagen av solande, badande, läsandes av böcker, prat, flummande och skratt.  Inte kan man träffas utan att skratta.




 Att ta en bild av alla är inte så lätt som det verkar.....






Milla och Asse begav sig hem, Olly stannade. Hon fick den briljanta idén att rensa min bokhylla, jag var på såklart! Massa flumm och räknande och rensande och pratande senare däckade vi tillslut i våra sängar, efter lite till prat om böcker. 

En väldigt bra vecka var detta, med både besökande av saknad syster och tillbringande tid med saknade vänner. Älskar sommarlov!

Kram från Emmma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar