torsdag 19 juli 2012

Latenighttalk

Som ni kanske har märkt, ni som fortfarande kollar min blogg, så har jag lagt in några bilder proppade inlägg. Fler kommer lite då och då.
Just nu sitter jag med mamma och har en mysig lång frukost med filmen Hugo på tv, efter att ha gått upp tidigt och kört katter till veterinären.

Igår var en grym dag med underbara vänner, Olly, Asse, Milla, Maja och Annika. Jättemysigt, speciellt som det var jätte länge sedan som man träffade Maja och Annika! När jag kom hem fick jag även pratat en stund med Boel, som jag inte heller träffat på länge!

I tisdags hade mamma och jag en dag på Ikea och kollade på möbler och funderade och tog broschyrer. Late night talk med bästa senare, senare på kvällen.

I måndags träffade jag Maddie och Suff och hade en mysig kväll med kebab, skratt och galna frågor och konstiga konka.

So far, har det varit en bra vecka! Inlägg om de missade dagarna faller in lite då och då som sagt. Nu ska jag dricka te och se klart filmen med mamma. Ha en jätte bra dag alla!!<3

Kram från Emma! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar