söndag 25 mars 2012

En söndag med solen skinandes genom fönstret


Visst är det en härlig känsla, då man vaknar upp, upptäcker att det är en ledig dag till innan skolan börjar, och solen skiner mer än vad den gjort på hela året! Älskar det massa, och det får mig att längta till sommaren om mer!
Så, har man  fått något av det man borde ha gjort, gjort idag?? Njaaaae... Plugget har legat bra i min väska och istället blev det en impuls promenad med systern i skogen. Hon, jag och två hundar. Ensamma i en skog. Tror ni att vi hittade rätt stig??
Såklart inte! 
Men mysigt hade vi, med syster prat om allt och inget, stort som smått. 
Sådan stund som man behöver ibland.<3 (Kommer sakna den människan i sommar!)
Mamma och Sara från Ölands resan - 2011

Olly och jag, sommaren 2011(tror jag)
Annars i helgen så sov jag över med min bästaste Olly, fredag till lördag. Massa skratt, prat, godis, sockerkickar, skrivstunder och att bara vara tillsammans. Det är verkligen någonting jag uppskattar med vår vänskap. Vi har kommit varandra så nära nu, att vi inte har ett behov att alltid hitta på någonting, hela tiden. Ibland räcker det med att bara finnas där, i samma rum. Konstigt nog så är det efter sådana sleep-overs som jag saknar henne som mest.<3

På lördagen stack Olly hem och sen firades broren (som fyller 23år imorgon) här hemma tillsammans med släkt och vänner och god tacos och kladdkaka!

Nu ska jag hoppa in i duschen, plocka fram plugget och senare se om mamma vill spela en omgång av vårt konstiga spel som ingen någonsin kommer ihåg namnet på..


Hugs from Emma!!<3



2 kommentarer:

  1. Aww, saknar dig med! <3
    och ja bilden är från sommaren 2011 :)

    SvaraRadera
  2. ahhh älskar din blogg! den är så mysig :D<3

    SvaraRadera