söndag 25 mars 2012

With a little help from my sister

Tjaa, antar att det var tvunget att hända någon gång....
Med lite hjälp av min syster, så har jag nu också skaffat en blogg.
Vad som kommer finnas här vet jag inte ännu, lite från vardagen, texter och annat som jag känner för att blogga om. Mina intressen, inkluderade böcker, skriva, dansa och vänner, min tro och min familj, är saker som säkert alla kommer hamna här. 
Utseendet kommer vara så här ett tag, ändringar sker mer då jag lärt mig hur allt här fungerar. :)
Nu får vi väl se hur duktig jag är på det här med att blogga^^ 

Hugs from Emma!<3

Sis och jag under Ölands semestern - 2011
 

2 kommentarer:

  1. Älskar utseendet på bloggen! :) Älskar att du bloggar!! :D

    SvaraRadera
  2. Helt klart en blogg jag kommer följa!:D Och fin var den också <3

    SvaraRadera