lördag 31 mars 2012

Varje dag gömmer nya minnen för framtiden



Som jag nämnde i gårdagens/nattens inlägg så brukar Milla och jag träffas på fredagar, på ett eller annat sätt och under några fredagar nu har det blivit genom att hon kom till min skola (Katte!!) på min håla/lunch då hon slutat för att äta mat och umgås med mig. I fredags förra veckan var det sista gången hon kunde göra det, för hon byta skola och lämnade Polhem och våra luncher bakom sig. För att fira att hon lämnade Polhem gjorde vi oss av med hennes "I <3 Polhem" armband, som ni ser på bilden nedan.
Grymt glad för din skull Milla, för att du lyckades byta och gillar din nya skola - Kommer dock sakna våra luncher!!<3 Men vi kommer ändå träffas varje fredag, så vi överlever nog :D<3

Hugs from Emma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar