måndag 26 mars 2012

Vad jag läser för tillfället


Om jag skulle få välja en fristående bok att läsa om och läsa om, så skulle det vara enkelt. Himlen börjar här är en bok jag aldrig tröttnar på. Just nu läser jag den för andra gången, och jag älskar den lika mycket nu som jag gjorde första gången. Verkligen. Ärligt. 
Den är så underbart skriven och unik. Jag blir glad av att läsa den, för den visar att även trots allt känns svårt och mörkt, finns det ljus att finna. Att även om någon nära försvinner från ens liv, är det okej att skratta och må bra<3

Läs den, fastna i den och älska den!









"En briljant, genomträngande, varm och djupt ärlig berättelse"
The Denver Post

"En berättelse om kärlek, saknad och läkande
som dröjer sig kvar långt efter att man slutat läsa"
Booklist

"Okej, jag erkänner, jag är förälskad i den här boken - den är
vacker, briljant, passionerad, rolig, sexig och djup. När jag tänker efter vill jag nog tom gifta mig med den."
Sonya Sones, författare




Hugs from Emma!!

1 kommentar:

  1. Älskar, älskar, älskar!
    jag har läst ut den nu. nu måste jag köpa en egen så jag kan läsa den igen och rita i den :P

    SvaraRadera