fredag 29 juni 2012

Bara för att jag inte vet vad jag ska skriva för rubrik skriver jag denna långa onödiga mening.

Torsdag blev enu en mammaemmadag! Började med pannkakor till frukost med mamma, sedan iväg och handla mat till helgen. Fixade lite ärenden och även en övningskörningsskylt på statoil, så att jag på tillbaka vägen fick köra en bit. Enligt mig har jag blivit bättre. Jag börjar fatta kopplingen mellan alla pedaler och hur man "lyssnar på bilen", som mamma kallar det. Och nu satt jag tom i en anan bil än de andra gångerna, en liten ford fiesta. Jag gillade storleken, men absolut inte pedalerna. En millimeter ner för långt på gasen och hela bilen far iväg!
Hemma åt mamma och jag en slags jordgubbslunch och sedan glass till efterrätt (älskar våra rutiner, haha!). När vi var klara hjälpte jag henne att göra ett vindskydd till stalldjuren (byggt av ett gammalt partytält) och sedan vek vi ihop ute tältet från husvagnen, vilket hade varit tvunget att hänga ute och torka. Är så trött på tält nu att jag lovar, nästa gång vi ska sätta upp tält här hemma, kommer jag på något magiskt sätt vara upptagen xD<3
Mycket gjort denna dagen jämfört med de andra dagarna, men en bra dag ändå, spenderad med min älskade mamma!<3









Just det, tog även ut Pussel på en impuls-springrunda, därav bilderna på den bästa platsen av dem alla: dammen hemma!<3

Kramar från Emma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar