torsdag 28 juni 2012

En tisdag är en tisdag

Har ni någon gång tänk på att dagar och datum har en viss förmåga att flyta ihop under sommarlovet? Jag har, nästan varje sommar i mitt liv.
Ta tex tisdag. Jag tror det var då mamma och jag var hemma hela dagen. Jag tror det var då som inte mycket hände, mest fixa med lite saker som behövdes fixas hemma. 
Det var då som mamma gjorde pannkakor till frukost och hon och jag inledde vår "mysiga, långa frukost", som alltid sker när det bara är hon och jag på sommaren!<3
Men jag kommer ihåg att Johan kom på kvällen. En uttråkad människa är vad han är. Men en schyst person och en bra vän. (och Johan, om du läser detta: detta är nog den bästa komplimang du fått av mig idag, haha).
Vad hände mer...?
Men jag hade en mysig dag med mamma! Hon och jag och våra egna rutiner på dagen. Me like!<3

 Kramar från Emma!<3




Bildförklaring: Den enda bilden jag la upp på instagram den dagen och för att jag ser sanningen i den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar