onsdag 6 juni 2012

Hello, goodbye and see you soon! Blogg-bomb

Just nu sitter jag i en fåtölj i min farmors gamla hus. Mamma och pappa springer runt och packar och jag har suttit och pluggat i en vääldigt skön fåtölj. Men jag har inte bara pluggat, utan även gjort massa blogginlägg från lite vad som hänt i veckan, så skrolla ner så hittar du några inlägg! Passade på då det visade sig att det gick snabbare att ladda upp bilder här än hemma xD. 
Nu så ska jag gå och hjälpa mamma packa in porslin!
Just det! Mer idag så har jag klättrat på en stege, som var lutad över en källar trappa, liiiite läskigt! Haha, min bror är på bakken och jag klättrar över källartrappor, nästan samma sak!

Så, rulla ner så hittar du mer!

Ha det bäst!

Kramar från Emma!<3

Btw! Har någon tips på ett coolt superhjälte namn? Ska testa att spela ett spel min bror tipsat och behöver hjälp med att hitta ett... Har någon någon idé så skriv gärna ;)

1 kommentar:

  1. Vilken sorts superhjälte? Kille eller Tjej? //Belin

    SvaraRadera