söndag 3 juni 2012

Kallas det minnesförlust, när man kämpar för att komma ihåg en vecka? xD

Fick frågan i fredags; "Vad har du gjort denna veckan då?" och allt stod blankt. Jag hade ingen aning om vilken vecka det var eller vad jag hade gjort. Mycket händer hela tiden, och jag tror det gör så att man tappar taget om tid och rum. Har varit tyst här sedan i... tisdags? men jag lovar att försöka komma med en uppdatering snart, om inget annat... på tisdag. xD 
Plugget tar upp mycket av den tid jag får när jag inte är med vänner eller hjälper mamma och pappa i farmors gamla hus, det lämnar inte mycket tid över att blogga eller svara på mail (till personen som detta angår; Lovar, kommer svara så snart jag kan!) Nu låter det som jag har varje sekund planerad kom jag på nu, det är inte fullt sant. Men det är mycket just nu, så då prioriterar man annat än att blogga ;)

Hörs snart!! Ha det bäst tills dess!

Kramar från Emma! 

1 kommentar:

  1. Haha, gumman det är luuugnt!! :) Du ska inte känna dig tvingad att svara på mejlet, ta du din tid när du kan! :)

    SvaraRadera