fredag 29 juni 2012

Jag sprang i stormen, just då regnen kom. Aldrig ensam.

Fredag
Just nu sitter jag i blött hår och torra kläder. För en liten stund sedan bestämde jag mig för att regnet inte skulle stoppa mina planer på en promenad med fina vovven. Så nu sitter jag här. Men jag ångrar mig inte det endaste. Underbart var det!
Snart kommer min saknade bästavän hit, fick just ett sms från henne! Nu är det sex dagar sedan jag träffade Olly. Känns konstigt. På ett sätt känns det som vi träffades igår, på ett annat sätt känns det som det var lång tid sedan. Ja en konstig känsla alltid, men snart är hon här iallafall! :) En fullhelg blir det, först här till imorgon och sedan dra hem till henne imorgon kväll till söndag. Ska bli underbart!

Sen kommer sis och andré hem och imorgon eftermiddag kommer mormor och morfar hit. Mysigt värre! :)

Hörs snart igen!!

Kramar från Emma!!<3



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar