tisdag 26 juni 2012

Tillbaka

Tisdag idag!

I lördags kom jag hem från en helt underbar vecka på Nyhem. I söndags spenderade jag hela dagen i min farmors gamla hus, med att hjälpa till att tömma och igår.. ja, så gick jag mest runt som en död zombie hemma.
Men idag är jag tillbaka! Somnade relativt bra tid i går och fick typ tio timmars sömn, för at vara ärlig minns jag inte senaste gången jag sov så mycket. xD

Nyhem iår var jätte härligt. Fick tid till att ta det lugnt och skapa underbara nya minnen. Aldrig kommer jag glömma nattdoppet som fick mig att frysa ihjäl, men som var så galet att det blev underbart och så grymt vackert. Obeskrivbart helt enkelt. Inte heller när man hjälper till att överraska ens vänner, när ens syster kommer och hälsar på. Och mötena, åhh längtar tillbaka bara jag tänker på allt!


Här kommer några bilder! Fler kommer nog komma inramlande här då och då!
Kram från Emma!



 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar