torsdag 14 juni 2012

Efter två kommer tre, men först kommer nio

Torsdag!
Denna veckan har varit helt upp och nervänd. I måndags trodde jag det var torsdag, i onsdag trodde jag det var måndag och aldrig gissade jag rätt på vilken dag det var! Men, idag är det iallafall torsdag och imorgon är det skolavslutning och av till Nyhem!!
Tvåan är ÄNTLIGEN avklarad, jag överlevde den, och efter sommarlovet kommer trean och allt vad det innebär. Först nio veckor av sommarlov (sista sommarlovet!). Ska bli så sköönt att bara kunna slappna av från allt, få tid till vänner, böcker, skrivande, solande och massa skratt.

Nyhem iår kommer bli awesome! Fem personer, alla inträngde på bilden till höger (Olly, Amanda, jag, Asse och Milla) i ett tält... Helst i samma hytt också, men det ska vi nog klara av! En dag kvar och vi är påväg<3


Annat denna veckan har Lina tagit studenten, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Igår träffade jag henne själv för lite tid tillsammans innan hon åker i fyra månader till andra sidan av Sverige. Ikväll blir det att fira Johanna aka Jojo, som springer ut från Spyken idag! :)

Nu ska jag gå vidare till min packning! Blir kanske inte mer bloggande innan Nyhem. Får se om jag kanske skickar iväg något med mobilen, annars skriver jag efter!<3

Ha det bäst!

Kram från Emma!<3

 

1 kommentar:

  1. Ha det helt underbart! Vi får träffas efter du har kommit hem, har en massa idéer :) Bara att höra av dig ;)

    SvaraRadera