tisdag 29 maj 2012

Är det tisdag och slutar vi inte nästa vecka, men nästa igen?!















Tisdag. Första dagen i skolan denna veckan, då måndag bestod av inställda lektioner!
Regnig och trött fm, sedan en håla på graffiti med min Suff (som btw fyllde 18 år i söndags!!!). Håla som bestod av lunch, plugg och.... ja lite mindre plugg än vi tänkt. Det är alltid så, man tänker stort, men sedan uppfyller man mindre, haha. Men det blev en mysig håla i alla fall.
Och då min tyska plötsligt blev inställd hann jag med en tidigare buss hem, skönt, skönt!


Nu sitter jag hemma i soffan, ser på "Min brors flickvän", ätit hemmagjord kycklingsallad och ska nu köra igång med att försöka svara ett mail, skriva lite och få lite plugg gjort.
Hoppas er dag har varit topp!


Hugs from me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar