fredag 6 april 2012

A day with an old friend

Långfredag idag, vilken har spenderats tillsammans med min Lina här hemma. En mysig dag med att se om Mr Poppers Pingviner, då Lina ville se den, fikanden, snackanden, skratt framför massa massa bloopers, masage och tittandes på en svensk, aning konstig, teater på tv.
Det var en bra dag. Lina och jag har känt varandra länge och jag kommer alltid älska henne lika mycket. Min barndom är full med minnen av henne, från byn, från här ute på landet, när hon och jag gick på Joj tillsammans (länge sedan nu) och mycket mer. Så även om vi inte träffas lika ofta längre, finns de minnena alltid där, som ett bevis på vår vänskap.

När vi satt framför tv:n fick jag lite tråkigt och började fota. Detta är bara några av bilderna ;)<3






 
(okej, blogger vill inte som jag vill, så bilderna hamnade lite konstigt och så, men det får va)



Glad Påsk i förväg förresten!!!
Hugs from Emma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar