söndag 1 april 2012

Träden som fortfarande står kvar efter stormen

Klockan är sent och jag är påväg att lägga mig i sängen för att läsa och sedan sova. Olly, Milla och Asse åkte hem, efter att vi tillbringat 23 timmar i varandras sällskap med att prata om min berättelse som jag ska skriva, äta muffins, popcorn, prata, fota, leka röda-vita-rosen (Du och jag Olly, bäst!!), ha fina stunder man kommer minnas, tårar, sockerkickar och såklart, många skratt. Älskar er tre<3 (bilder och så kommer nog senare).
Ikväll har jag sedan sett Tintin  med päronen och broren och sedan typ halva Harry Potter 1 (då kom sara hem också och såg lite) Samtidigt skrev jag på min berättelse, vilken jag nu har börjat komma igång med, och drack te. En sådan skön och mysig kväll, utan något plugg. Älskar,älskar!<3
Det här var bara ett litet kort inlägg från mig och nu väntar en snarkande hund i min säng på att jag ska gå och lägga mig någon gång. Ses snart igen!

Hugs from Emma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar