måndag 9 april 2012

Glad Påsk, hej till söndag, redan måndag och just det, skola imorgon!

Whooopsi, vart tog lovet vägen egentligen? Det känns som det just började och nu är det snart slut... Men jaja, man får njuta av det så länge det varar!!

Så, i lördags var det påskafton och dagen inleddes av en galen ägg-letar-tävling. André var också hemma över påsk, så han fick vara med i vår tradition. Efter det var det iväg till mormor och morfar för en mysig dag med familjen.

Söndagen var det iväg tidigt, dans i kyrkan, flum och galenskaper med trötta vänner, passande av barn och sedan en syster som troendedöps. Efter kyrkan drar Asse, Milla och jag iväg för att köpa glass att dela på på glasskulturen. Konstig känsla var det när vi går tillbaka till Agape (ungdomslokalen i kyrkan) och det börjar snöa på vår glass.. Jaaaaa, och detta kallas vår! 

På agape så blir det snack, mer flum och poppande av popcorn (ofcourse!). Älskar er mina galna sötisar!!<3<3

Måndag idag!! Nybakade Scones till frukost, göra sig i ordning och sedan iväg till Nova med mamma och broren. Blev chopping av nya skor på rea, spenderande av presentkort på HM och tjeckande av akademibokhandeln (de håller på att göra om!!). Man måste alltid uppdatera sig om vilka böcker som är nya där, även om man inte kan köpa någon av dem för tillfället (gjorde misstaget av att lova Olly att inte köpa massa böcker innan jag (typ) läst ut min bokhylla.. Hmm... Inget bra löfte...)

Nu sitter jag i soffan hemma, dricker te, uppdaterar bloggen, ska (snart) plugga, ser tv.. Jaa, bara njuter av den sista tiden innan skolan börjar imorgon! :)





Jag måste verkligen lära mig bättre hur man lägger in bilder här... Men tillslut är bilderna inne och nu får de vara såhär.

Nu ska jag fortsätta se på en väldigt söt film mamma och jag hittade på tv, Alvin och gänget 2. Inte sett ettan, men ibland är det roligt att bara se en random, väldigt söt film.

Så, ses snart igen!!

Hugs from Emma!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar