torsdag 5 april 2012

Remember me?

Dålig uppdatering de senaste dagarna känner jag, men det kommer nog tyvärr hända fler gånger.
De senaste dagarna har jag först tisdag, varit på myskväll hos Milla, tsm med Milla, Olly, Asse, Amanda och Maja, med film och tacos, och sedan sov alla över förutom Maja. Vi flummade och var galna som vanligt, försökte några gånger få liv i en halvt borta Asse,  snackade, åt glass, tävlade om vilken sovplats man skulle ha (Amanda erbjöd sig ta golvet, istället för soffa eller dela säng.... vi tvingade henne att ta soffan) och somnade tillslut. 


Morgonen efter gjorde vi pannkakor och vid 12, 1 tiden stack Olly och jag hem till mig. Trötta var vi, men okej trötta. Tillsammans har vi en konstig ny hobby; att skriva när vi är tillsammans. Vi satte oss vid mitt fönster, hade popcorn, choklad och te/flädersaft och sedan bara skrev på, på var sin data. Med musik i bakgrunden fick man inspiration och efter en stund läste man upp det man skrivit för den andra, och fick respons. 

Mycket senare bestämmer vi oss för att sova. Lägger oss i min säng.. Kan inte sluta fnittra. Skrattar åt allt och inget, är så pigga att vi inte kan göra annat. Sis blev inte jätte glad, men vi hade roligt. 


Nu, på kvällen, har jag sett på Mr Poppers Penguins tillsammans med päronen och broren och en skål med popcorn. Verkligen en grymt bra film, rekomenderas! Så sjukligt söta pingviner i den att det inte är sant. Se den!


Tror detta var allt. En kort sammanfattning för de senaste dagarna.
Nu ska jag snart gå och sova, då jag som sagt kom i säng seeent igår och är lite trött nu..

Hörs snart!



 Pannkaksfrukost hos Milla!



 Ovan: Bilder från första gången vi skrev och myste i fönstret. (tog bara en bild när jag sov över med Olly, och då den inte blev super, visar jag hellre gamla bilder)

Höger: "Himlen börjar här", slut och färdigläst i fönstret på mitt rum, för andra gången.




Hugs form Emma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar