onsdag 16 maj 2012

Bakom väggen

Sitter på tredje våningen. Matten inställd och mamma hämtar vid fyra tiden. Men det är okej. Har min drick-yoghurt, Solstänk, min mattebok i sällskap av gamla nationella prov och en data full med möjligheter, som tex att se på det nya avsnittet av glee... Jag tror jag har allt för att slå i sönder runt två timmar!


Efter detta är det långhelg, UNDERBART! Kristihimmelsfärds-helgen påminner en även om att det nu inte är långt kvar till sommarlovet! 
I eftermiddag ska mamma och jag iväg och handla mat, både till hemma och mysig frukost  imorgon och till min, Olly, Milla och Asses tripp till stugan(!). 
Ikväll har jag sedan en telefondejt med min saknade Sis! Prata och uppdatera om varandras liv. En vecka har gått nu, men det känns som en månad. Mycket händer i folks liv egentligen och man märker det först när man är ifrån varandra och inte bor bakom varandras väggar. Ska bli mys iallafall<3
Nu ska jag iallafall sätta igång med att kolla glee!
Ha det bäst så hörs vi snart.

Hugs from Emma!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar