onsdag 2 maj 2012

Solen tittade fram och fick mig att le

Bara för att min hund är så söt och för att
hon just nu ligger och jäser bredvid mig
, fick hon va med här igen<3
Oj oj oj, tiden går snabbt här!! Nyss låg man i solen med Olly och njöt av ledigheten, nu är man tillbaka i skolan och räknar ner dagarna till sommarlovet! Dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet, men hänt mycket och inte haft mycket tid till att sitta vid datan och blogga. Kommer blogga om allt snart, snart! :)
För tillfället sitter jag nere i soffan och ska plugga till mitt Geografi prov imorgon. Inte världens roligaste sysselsättning, men inte farlig heller och behövlig<3
Jag hoppas att ni njuter av det underbara vår vädret så ska jag uppdatera snart, med bilder och allt, om vad som hänt dessa dagar.
Nu vet ni iallafall att jag lever!

Hugs from Emma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar