måndag 21 maj 2012

När dagen börjar upp och ner och solen skiner varmt

Vaknade imorse. Ganska pigg. Vad gör jag? Lägger mig "två sekunder" på sängen. Tio över 6 (notera att jag vanligtvis brukar äta frukost, ombytt och med linser i vid 6) ropar mamma och undrar om jag är vaken. Awesome! När morgonen börjar så här känns allt upp och ner och det tar dubbel så lång tid som vanligt att vakna. Mirakulöst så kommer vi ändå iväg i ganska rätt tid och jag hinner sitta lugnt på mammas kontor tills jag tar bussen tjugo i 9. 

Framme i stan tycker både Suff och jag att allt är väldigt varmt och att biblan inte lockar särskilt mycket, så vi sticker till espresso house och köper varsin good, kall frapino med choklad smak för min del och jordgubb för hennes del. Plötsligt känns dagen lite granne bättre.

Nu sitter vi i biblan, väntar på att vi börjar vid halv 12 och pluggar (okej, suff pluggar flitigt, jag bloggar(A)).


Allt från mig just nu.
Njut av solen och sommarvädret!


Kram från mig!<3

(Bild: tagen från espressohouse hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar