söndag 20 maj 2012

En helg som tog slut för snabbt

Ett dygn i stugan med de bästa tre, galna vännerna,
en syster hemma under helgen,

en lördag kväll med familjen och första gången som man ser en hel fotbollsmatch(!)
och en trött söndag, med att ta det lugnt, göra sig fräsch med en dusch och köra sis till tåget.



Hur kommer det sig att det känns som antingen sommarlov eller att helgen precis började? Imorgon är det skola igen, men det känns inte jätte farligt. Innan man vet ordet av det är det snart helg igen! Men det har varit en bra helg iallafall.
Trippen till stugan var efterlängtad, då vi började planera den redan i vintras och jag älskar att umgås oss fyra, så det gjorde det om bättre. Mycket skratt blev det, blandat med långa pratstunder och galna infall.
Att systern var hemma kändes så normalt att man glömde bort att hon inte varit det de senaste två veckorna, inte ens nu, när hon inte är här längre, känns det inte som om hon är långt borta (filosofiskt det lät).


Då jag inte fotade själv i stugan laddar jag istället upp en gammal bild på Olly, Milla, Asse och mig från.. januari 2011..tror jag det är... Länge sedan är det iallafall. :)

Nu sitter jag med datan och ser på någon deckare med päronen och broren. Inte världens roligaste, men okej. Plus så har jag min bok, Resten får du ta reda på själv och mitt plugg som jag kan läsa/göra ;) Hoppas ni har haft en skön helg!!

Hugs from Emma!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar