lördag 5 maj 2012

Grattis pappa och hejdå min kråka

Väckt tiidigt av en syster som slänger sig på mig. Ett bitmärke, ett kuddkrig (som jag vann!), ett rullande ner på golvet och en hög med täcken, kuddar, hundar och oss senare, går vi båda ner, insvepta i mysiga filtar och sjungar falskt för pappa som fyller 55 idag! 
När jag skriver detta har jag precis kommit upp till mitt rum efter vår sista familjefrukost på länge. Solen skiner ute idag och det känns som en bra dag. Vid 1 åker Sara hemifrån och kommer först hem efter 4 månader. Men det känns bra och det kommer gå bra för henne. Kommer sakna henne otroligt mycket, men det är en liten speciell känsla när man inser att ens syster håller på att bli vuxen. Konstigt känns det, men är ändå stolt över henne för att hon följer sin dröm. If you can dream it, you can do it, right?
Senare blir det att fira pappa något mer och försöka få något pluggat idag/försöka läsa ut boken jag skulle läst ut till igår(A).

Ha en bra dag alla<3








Hugs from Emma!<3









1 kommentar:

  1. Hahah åh hjälp vilka galna bilder!! Haha, vi tre är ganska grymma ändå! ;-)

    SvaraRadera