torsdag 3 maj 2012

Min helg: Tre dagar med bästaste

Söndagen kom och likaså gjorde Olly! Tillsammans hade vi tre dagar fyllda med mys, prat, skratt och solsken. Vi såg breaking dawn, åt popcorn, skrev sent på kvällen och planerade den resa vi ska göra det år jag fyller 20 och hon 18.
Måndag blev jag väckt tidigt för att åka in till tandläkaren och när jag kom hem satt Olly ute i solen och njöt, så det blev läsande och njutande i vår/sommarvädret innan vi vid fyra åkte in till Valborg 2012 i malmö! Efter åkte hon med hem igen och sov över en natt till.

Ibland måste man bara ta igen 
den tid man inte spenderat tillsammans 
och perfekta sättet att göra det på är en 
dubbel sleep-over, alá OllyEmma stil, 
awesome från början till slut.
Tack min Brownie!<3
(..och ja Olly, då kommer få leva med
det smeknamnet till du är lika vit som mig igen^^)


2012-04-29
               2012-04-30     
                               2012-05-01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar